miercuri, 3 octombrie 2012

Un singur joc

Ieri si azi au fost 16 jocuri in Liga Campionilor.
Am vazut doar unu.
Ajax-Real Madrid.
L-am ales pe acesta.
Desi sunt european de cind m-am nascut ,nu tin cu nici o echipa  de club din Europa si nici din restul lumii.
Am ales acest joc, pentru ceea ce au insemnat aceste cluburi  pentru evolutia fotbalului.
Nu m-a incintat.
Cind o echipa cistiga la un asemenea scor, in deplasare ,inseamna ca adversarul e foarte slab.
In urma cu 40 de ani  , trebuia multa transpiratie si mult efort sa cistigi in fata lui Ajax,la Amsterdam, cu 1-0.
Ronaldo a dat trei goluri.
Unde a fost apararea olandezilor?
Un rezultat mi-a facut mare placere !
BATE Borisov-1 FC Bayern 3-1.
Bate Borisov ?
BATE !
Ma pregatesc sa vad ,,Superclasico" Brazilia-Argentina ,cu jucatori numai din campionatele interne.
Joaca si Neymar si Maxi Rodriguez.
In urma cu citeva zile a cistigat Brazilia cu 2-1.
Nu a fost un joc stralucit.
A marcat Neymar ,din 11 m,in ultimul minut ,de prelungiri,nu 120,90+4,golul victoriei.

Un comentariu: