joi, 4 octombrie 2012

De ce

De ce ? Intreb si eu? De ce dacă apelezi romtelecomul ţi se dă un număr de nu ştiu  câte cifre?
După ce îl formezi ţi se spune; apasă tasta 1 pentru aia, 2 pentru aia,  3  pentru aia,etc.
După ce apeşi şi alte taste asculţi muzică. Apoi intervine operatorul.  De ce sunt necesare toate astea?
Cum se descurcă o femeie de 80 de ani si un bărbat de 90 cu tastele astea? Nu aude ,nu vede, cum trebuie.
Firmele de taximetrie din Bucuresti au numere de mobil pentru orange,vodafone,cosmote,etc.
De ce nu au nişte numere simple  şi aceste firme de telefonie fără a fi nevoie  de apăsarea pe taste?
 Nu mai pot lua bani din buzunarul clientului. Apasind pe taste mai gresesti. O iei de la capat. Ei te taxează.   Nu numai romtelecomul si celelalte firme de telefonie, isi bat joc de cetatenii acestei ţări.
Îţi oferă un telefon fix gratis si pe urmă te abonează din oficiu. Dacă ai un abonament si vrei să renunţi la el nu poţi renunţa.Ţi se face contract pe doi ani. Dacă după un an vrei să renunţi nu poţi. Trebuie sa plătesti pentru anul care a rămas. Contractul trebuie făcut ca oricând cetateanul să poata renunţa la el.
Ce servicii iţi oferă pentru anul care a rămas din moment ce renunţi? Pentru ce plăteşti?lDaca nu esti atent
la expirare ţi-l prelungesc din oficiu.
De ce îşi bat joc, de oamenii acestei ţări aceste firme: orange,vodafone,cosmote,romtelecom ,etc?
Eu n-am folosit în viata mea telefonul fix pe care mi l-a bagat pe gît romtelecomul conditionând un contract de care aveam nevoie. Acest număr  care mi-a fost alocat mie este facut public.Nimeni nu mi-a cerut permisiunea daca le dau voie sa mi-l faca public. Noroc că nu il folosesc,si nu mă deranjează nimeni.
De ce işi bat joc aceste firme de oameni?
Întreb.  De ce?

NOTĂ:                                                                                                                                                   Firmele nu merită să fie scrise cu literă mare.Eu nu am nici un respect faţă de ele, cum nici ele nu au faţă de mine şi de alţii ca mine. Îşi bat hoc de noi. Altii poate nu isi dau seama. N-am scris de bataia de joc cu mesajele de a participa la fel de fel de concursuri cu premii, zeci de mii de euro, maşini, pe care nu ştiu cine le câstigă. N-am văzut o listă cu câştigători niciodată, la nici o categorie de premii.
Nu stiu cum  Regele Carol I a stat pe tronul Romaniei 48 de ani fără  fix , fără mobil şi fără abonament la aceste firme de pomină !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu