sâmbătă, 1 septembrie 2012

Stadionul

Pe cand scriam la Reporter in Atad,d-l Dan Ologeanu pe atunci cu ceva functie la clubul UTA si inantea unor alegeri ,propunea ca Stadionul UTA sa poarte numele golgeterului ,,all-time,, ,Ladislau Brosovszky.
Am scris atunci un mic articol in care spuneam ,,daca Stadionul UTA o sa poarte vreodata un alt nume decat UTA,acest nume trebuie sa fie numele celui ce a infiintat echipa si a construit stadionul, Francisc Neuman.
Ma bucur ca acum stadionul poarta numele Baronului.
Stadionul s-a numit pe rand  ITA,30 Decembrie,UTA si acum Francisc Neuman.
Din pacate in 66 de ani nu a gazduit niciodata echipa nationala intr-un joc amical sau oficial,
Inainte de 1989,nationala rar de tot parasea Bucurestiul
Dupa 1989 UTA a fost tot mai rar prezenta in prima divizie iesind din vizorul federatiei pentru a putea gazdui nationala la un meci Romania-Cipru,de exemplu.

4 comentarii:

  1. Ai avut ,,gura de aur'', cum se spune. Din păcate, stadionul arată azi jalnic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E RUSINOS CA AM RAMAS CU CU NE-A LASAT BARONUL.
      TIMP DE PESTE 50 DE ANI NU AM FOST IN STARE SA NE CONSTRUIM UN STADION NOU,MODERN

      Ștergere
  2. Am citit acum o luna o stire despre un proiect pentru noul(modernizare) stadion UTA si chiar si banii au fost alocati pentru constructie dar momentan nu am mai auzit nimic. Stiti dmv. ceva concret despre acest proiect ?

    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Din pacate nu se face nimic.Lucrarile din cite am inteles trebuiau sa inceapa in septembrie.
    Ma intreb si eu asa
    La ce mai ne trebuie stadion
    Pentru ce echipa
    Echipa merge foarte prost
    Pentru o suta de spectatori e prea mare si asta asa cum e.

    RăspundețiȘtergere