vineri, 14 septembrie 2012

Lumea de azi

Alaltaieri am intilnit un domn persecutat de comunisti.
Tatal lui era sustinatorul  marelui patriot Iuliu Maniu in 1946.
Din acest motiv a fost persecutat toata viata.
Acum era interesat de un singur lucru.
De ce internetul nu ii aduce bani.
Totul se rezuma doar la bani.
Ieri , in 13,am intilnit un  individ sosit de mai multi ani pe meleaguri aradene,nu stiu cu trenul foamei sau cu alt tren. Ne  acuza pe toti cei de fata ,mai in virsta,,ca ne-am ascuns carnetul si ca am fost  toti  membri PCR.                                                                                                                                                            Asemenea nemernici  nu au ce cauta printre noi..Cum poti acuza niste oameni,pe care nu i-ai vazut in viata ta.Ce a ajuns Romania.Chiar a ajuns pe mina unor nimeni.Un nebun ca  asta acuza pe oricine.Tara asta e o tara de nebuni, sau de timpiti.Un asemena nebun, e crezut de alti nebuni ,la o adica.Chiar asa .In 2012 mai e posibil asa ceva.In loc sa progresam ne intoarcem in anii 1950,la Pauker,la Stalin .Asta-i democratia originala
Astazi am intilnit un alt fel de oameni.
Erau interesati cu cine am vorbit la telefon.
Le-am raspuns cu Radu Tudor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu