duminică, 26 august 2018

Ion Ghitulescu

27 august

Astazi e ziua de nastere a unuia dinte crainicii radio care a facut istorie.
Ion Ghitulescu.
La multi ani ! Sanatate.!
L-am ascultat de mic copil
Ghitulescu Topescu Ioan Chirila
Trei oameni de mare valoare.
Nu au inlocuitori.
L-am intilnit la Arad.
Am mers la stadionul UTA cu caietul meu in care am scris jocurile echipei nationale.
L -am rugat sa-mi dea autograf la cele mai bune cinci rezultate obtinute de nationala pina la acea data.
Mi-a semnat Romania -Italia 1-0 Boloni Romania-Cehoslovacia 1-0 Mateianu.Anglia-Romania 0-0, etc.
L-am ascultat transmitind meciuri
L-am ascultat coordonind emisiunea fotbal minut cu minut
L-am ascultat la matinal inainte de a pleca la lucru.
Plecam cu tolba plina
Aveam toate rezultatele.
La multi ani,maestre !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu