miercuri, 1 august 2018

Amicale

Fulham-Sampdoria 0-1

gol: 80′ Ramírez.
Fulham (4-3-3): Fabri; Fossey (74′Christie), Odoi, Le Marchand (60′ Ream), S. Sessegnon (74′ R. Sessegnon); Cairey (46′ Johansen), McDonald (60′ Kebano), Cisse; De la Torre (74′Kamara), Fonte (60′ Mitrovic), Schürrle (60′Seri). rezerva: Ashby-Hammond. Antrenor: Jokanovic.
Sampdoria (4-3-1-2): Audero (72′Belec); Sala (72′ Bereszynski), Andersen (87′ Leverbe), Colley (63′ Ferrari), Murru (72′ Tavares); Praet, Barreto (63′Linetty), Jankto (78′Verre); Ramírez (88′ Rolando); Caprari (63′ Defrel), Kownacki (78′  Stijepovic). rezerve: Rafael, Vieira, Quagliarella. antrenor: Giampaolo.

Arbitru: Scott
spectatori 4000

3 Southampton: Alex McCarthy; McQueen, Bednarek, Vestergaard, Bertrand; Hoedt, Romeu, Davis, Armstrong; Gabbiadini , Long. au mai jucat Matt Targett, Austin, Hojberg, Gunn, Reed, Gallagher, Ward-Prowse, Stephen , Elyounoussi
2 Celta de Vigo: Sergio Álvarez; Hugo Mallo, Néstor Araujo Cabral, Roncaglia, Juncá; Lobotka; Jozabed, Pione Sisto, Aspas; Claudio Beauvue. au mai jucat Iván Villar (ps), Costas, Mazan, Hjulsager, Denis, Brais Méndez, Ros, Kevin, Borja ,Juan Hernández.
Goluri: 0-1 Pione Sisto, min.11; 0-2 Iago Aspas, min.43; 1-2 Charlie Austin, min.55; 2-2 Armstrong, min.60; 3-2 Elyounoussi, min.89.
Árbitru: Andre Marriner.
 St Mary's Stadium  Southampton.

1. Leicester: Schmeichel, Benalouane, Morgan, Chilwell, Pereira, Ndidi, Iborra, Maddison, Albrighton, Diabaté , Iheanacho. au mai jucat Johnson, Silva, Elder, Amartey, Fuchs, Choudhury, Word, Thomas, Gordon, Ndukwu.
1. Valencia: Jaume, Piccini, Vezo, Murillo, Lato; Ferran, Kondogbia, Parejo, Medrán; Zaza , Rodrigo. au mai jucat Mina, Wass, Diakhaby, Gayà, Neto, Carlos Soler, Montoya, Garay, Jordi Escobar, Kangin Lee.
Goluri: 1-0, m.11: Iheanacho. 1-1, m.18: Parejo.
 King Power Stadium.

1- Real Valladolid: Masip; Moyano, Kiko Olivas, Calero, Nacho; Antoñito, Borja, Anuar, Toni; Antonio Domínguez , Chris Ramos.
au mai jucat: Carrascal, Mario, Waldo, Samu Pérez (ps), Salisu, Moi, Ivi, Miguel, Raúl Navarro, Keko, Javi Pérez.
1 - RC Deportivo: Dani Giménez; David Simón, Bóveda, Albentosa, Saúl; Edu Expósito, Bergantiños, Mosquera, Pedro; Borja Valle , Quique.
au mai  jucat: Blas, Mujaid, One, Dubarbier, Krohn Delhi, Borges, Carballo, Carles Gil, Fede Cartabia , Uxío.
Árbitru: Blacón Núñez (Colegio Castilla  León).
Goluri: 1-0, Chris Ramos: min. 15; 1-1, Fede Cartabia: min. 87.
stadionul: "La Devesa" de Bembibre.León  300 spectatori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu