miercuri, 30 noiembrie 2016

Copa del Rey

Hércules (III.)–Barcelona 1–1 (Mainz 52- Alená 58.)
HÉRCULES: Iván Buigues; Dalmau, Fernando Román, Rojas, Peña; Inglés, Omgba, Gaspar (Miñano, min.71), Juanma, Salinas , Mainz (Berrocal, min.79).
BARCELONA: Cillessen; Aleix Vidal, Umtiti (Nili, min.69), Borja López, Digne; Aleñá (Cardona, min.76), Denis Suárez, Carbonell (André Gomes, min.69), Arda Turan, Rafinha , Alcácer.
ARBITRU: Ocón Arráiz (C. La Rioja). galben Peña (min.90) -Hércules.
STADIONUL: José Rico Pérez.
Guijuelo (III.)–Atlético Madrid 0–6 (Saúl 29. – 11-m, Vrsaljko 45., Carrasco 49., 53., Correa 57., R. Núnez 85.)
GUIJUELO: Royo; Héctor, Aspas, Pérez (Jonathan, min.59) Ayala; Luque, Juliá, Carmona (Dimas, min.72), Maikel (Gordillo, min.59) , Piojo; Pino.
ATLÉTICO DE MADRID: Moyá; Vrsaljko, Savic, Giménez, Lucas; Thomas, Caio (Moreno, min.68), Gaitán, Saúl; Carrasco (Núñez, min.59) , Correa (Olabe, min.80).
ARBITRU: Undiano Mallenco.galbene Héctor (min.30)  Guijuelo , Savic (min.61) - Atlético de Madrid.
STADIONUL: El Helmántico.
Córdoba (II.)–Málaga 2–0 (Rodri 72., B. Domínguez 83.)
Córdoba: Razak, Antoñito, Héctor Rodas, Bijimine, Cisma; Edu Ramos, Caballero (Esteve, min. 59); Pedro Ríos (Moha, min. 70), Borja Domínguez, Javi Galán; Rodri (Piovaccari, min 75).
 Málaga CF: Boyko; Rosales, Llorente, Villanueva, Juankar; Fornals, Duda; Jony, Juanpi (Chory Castro, min. 68), Ontiveros (En Nesiry, min. 59); Santos.
Arbitru: Mateu Lahoz  galbene  Héctor Rodas, Caballero , Borja Domínguez,  Villanueva.
 El Arcángel  4.000 spectatori
Granada–Osasuna 1–0 (Toral 52.)
Granada: Ochoa; Isaac Cuenca, Lombán, Gastón Silva, Tabanou; Jon Toral (Carcela-González, m.82), Angban, Javi Márquez (Entrena, m.79), Atzili (Andreas Pereira, m.63); Alberto Bueno , Ezequiel Ponce.
 Osasuna: Mario; Buñuel, Iván Márquez, David García, Fuentes; Fausto (Unai García, m.90, Fran Mérida (Olavide, m.75), Miguel de las Cuevas, Imanol García; Riviere (Jaime, m.67) , Sergio Leó
Arbitru: Vicandi Garrido (C. Vasco).
Stadionul  Nuevo Los Cármenes  9.000 spectatori.                                                                                                  
UCAM Murcia (II.)–Celta Vigo 0–1 (S. Gómez 42.)
Ucam Murcia: Biel Ribas; Tekio, Tito, Hugo Álvarez, Góngora; Basha, Juande (Morillas, minuto 61), Isi Ros, Guichón (Juanma, minuto 81); Pere Milla (Pallarés, minuto 67) , Natalio.
 Celta de Vigo: Sergio Álvarez; David Costas, Sergi Gómez, Cabral, Roncaglia (Jonny, minuto 82); Marcelo Díaz (Wass, minuto 46), Pape Cheikh, Pablo Hernández; Señé, Naranjo , Guidetti (Rossi, minuto 66).
Arbitru: Alfonso Álvarez Izquierdo  galbene  Guichón (29'), Góngora (37') , Hugo Álvarez (74') - Pablo Hernández (31') , Naranjo (52').
stadionul La Condomina de Murcia  5.103 spectatori
Toledo (III.)–Villarreal 0–3 (A. Jiménez 15. –autogol, Bakambu 20., Castillejo 81.)
Toledo: Manolo, Expósito, Toni Sánchez, Echaide, Adrián, Israel Castro (Barranco, min, 29), Owusu, De Lerma, Roberto (Esparza, min. 61), Pablo González , Jordán (Villa, min 75).
 Villarreal: Barbosa, José Ángel, Cheryshev (Castillejo, min. 46), Dos Santos, Álvaro, Trigueros, Rodrigo, Bakambu (Mario, min. 82), Rukavina, Bonera , Santos Borré (Sansone, min. 71).
Arbitru: Estrada Fernández galbene  De Lerma , Pablo González,  Álvaro.
Campo: Municipal 'Salto del Caballo'. 3.500 spectatori
Formentera (IV.)–Sevilla 1–5 (G. Gómez 26- Ben Yedder 1., 74. – 11-m, J. Correa 15., 29., 43.)
Formentera: Marcos; Dailos (Gorriz), Kiko, Rosa, Amores; Liñán, Willy (Maikel 59'); Juan Antonio, Gabri, Lolo (Goku 59'); Ojeda.
Sevilla F.C.: Sirigu; Carmona (Borja Lasso 80'), Diego González, Carriço (Vietto 87'), Kolo; Kranevitter, Iborra, Ganso; Kiyotake, Correa, Ben Yedder.
Arbitru: Martínez Munuera  galbene Maikel;  David Carmona
 Municipal Sant Francesc.2300 spectatori.
Real Madrid–Cultural Leonesa (III.) 6–1 (M. Díaz 1., 42., 87., J. Rodríguez 23., E. Zidane 63., Morgado 90. – autogol- Y. González 45.)   Real Madrid, 13–2-la general
REAL MADRID CF: Casilla (Yáñez, min.76); Carvajal (Varane, min. 46), Pepe, Nacho, Tejero; James, Casemiro, Isco (Enzo, min.46); Odegaard, Mariano , Asensio.
CULTURAL Y DEPORTIVA LEONESA: Leandro; Ángel, César Morgado, Iván González, Víctor; Yeray González, Cristóbal; Jorge Ortí (Moreno, min.82), Toni, Gallar;  Benja (Zuiverloon, min.53 (Abdullah, min.72)).
ARBITRU: Melero López (C. Andaluz). Galbene Casemiro (min.31)- Real Madrid CF ,Iván González (min.32) - Cultural y Deportiva Leonesa.
STADIONUL: Santiago Bernabéu.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu