marți, 20 noiembrie 2012

Normal

Pentru sportul aradean sfirsitul de saptamina a insemnat
Infringerea UTA-ei la Baia Mare
Infringerea baschetbalistelor la Satu Mare.
AMEFA la polo a obtinut doua victorii in Superliga si a urcat pe locul patru.
UTA a condus cu 1-0.
La scorul de 1-1 a obtinut un penalty pe care l-a ratat Gligor.
Cind arbitri nu ne dau 11 m ne plingem ca sint impotriva noastra si ca au ceva cu noi.
Doamna Albon ne-a dat penalty.
Ne-am batut joc de el si l-am ratat.
Le-a dat si lor si ne-au batut.
La baschet am pierdut ultimul sfert la 10 puncte si am pierdut jocul.
Primul in acest campionat
La polo ca sa fii pe locul patru trebuie sa bati Rapidul,Crisul,Poli Cluj si Sportul.
Daca se mai bat si ele intre ele e si mai bine.
Atit.
Mai mult de locul patru nu se poate.
Daca nu e patru e bun si cinci.
In peste 60 de prezenta am fost si noi odata pe locul doi.
Mai trebuie sa treaca 60 de ani.
Eu nu mai prind.
Cei ce se nasc de acuma vor mai vedea pe AMEFA pe locul doi.
Normal..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu