luni, 25 mai 2015

Tenis


                                                        ANA

 Roland Garros-12.864.000 euro -premii
Turul 1 Ana Ivanovic-Yaroslava Shvedova 4/6,6/2,6/0  10 puncte wta 27.000 euro
           Simona Halep-Evghenia Rodina 7/5, 6/4      10 puncte wta 27.000 euro
            Irina Camelia Begu-Mattek Sands  6/4,7/6            10 puncte wta 27.000 euro
            Monica Niculescu Carla Suarez Navarro 2/6,2/6   10 puncte wta 27.000 euro
            Alexandra Dulgheru-Nicole Gibbs 7/6,6/4             10 puncte wta 27.000 euro
             Andreea Mitu-Alize Lim  6/2,6/2                        10 puncte wta 27.000 euro
Turul 2  Simona Halep- Mirjana Lucic-Baroni       70 puncte wta 50.000 euro
                 Ana Ivanovic-M.Doi                            70 puncte wta 50.000 euro
            Alexandra Dulgheru-Alize Cornet               70 puncte wta 50.000 euro
               Irina Camelia Begu-A.Konjuh                 70 puncte wta 50.000 euro
             Andreea Mitu-Ka Pliskova                       70 puncte wta 50.000 euro


Eu sunt fan Ana Ivanovic.                                                                                                                              La un  posibil joc  Ivanovic-Halep tin cu Ana
Nu imi dicteaza nimeni cu cine trebuie eu sa tin , pe cine trebuie sa simpatizez.
Imi dicteaza constiinta sufletul si inima.
Halep sa cistige cite milioane poate.E treaba ei.
Cei ce nu au ce face toata ziua, sa o laude de dimineata pina seara.Eu nici nu ii ascult.
Ar fi culmea sa ma uit la televizor toata ziua sa consum curent pe care sa il platesc din banii mei.
Sunt sarac dar nu prost.
Pentru analfabeti !
Uitati -va toata ziua la televizor la toti prostii !
Si pe urma ziceti ca e prea mare factura la curent.
Omul are cap si creier ca sa gindeasca si sa discearna raul de bine, nu sa nu il ploua in git !
Dintre romanice imi pare rau de Monica Niculescu.
Fata asta joaca un tenis frumos dar are numai ghinion.
Fiind pe o pozitie mai joasa in clasamentul wta  si nu pe una  de cap de serie da in primul tur numai peste advesare foarte greu de depasit. La doua turnee s-a intilnit cu Serena  in primul tur acum cu Navarro.Sunt sigur ca daca ar da de una accesibila Monica ar cistiga si ar prinde curaj.Mult laudata Halep nu joaca asa de frumos ca Monica.Tenisul este un sport,este un spectacol nu este doar posibilitatea de a cistiga milioane de euro sau milioane de dolari. 
Andreea Mitu e norocoasa.De ce nu e si Niculescu
Imi place Mitu
A batut-o pe Bouchard si de atunci a prins curaj.
Saraca Niculescu.De ce  are atita ghinio!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu