vineri, 7 decembrie 2012

Am un bage-i dus catana

Am un bage-i dus catana
Si mi-o lasat clop cu pana
Si mi-o lasat cloputu
Sa nu-mo prind alt dragutu

Mai bagita strop de roua
Militar cu haina noua
Nu stiu daca-i facut bine
Ca-i lasat clopu la mine
Ca mi-i inimioara arsa
Si nu stiu cind vii acasa

Clopul bagii cel cu prima
Dorul cel mare alina
Ca bagita-i dus geparce
In catane la Orage
Cind m-apuca doru lui
Ma uit la clopu din cui

Mai bagita ,mai catana
Spune-mi daca vii la toamna
Sa-ti fac o camasa alba
Cind stau cu fetele-n haba
Oi coas-o cu mina mea
Ca m-ajuta dragostea
O camasa su-n lantreu
Ca tu esti bagita meu

Este o melodie pe care o cinta cum nimeni nu poate sa o faca mai bine Vladuta Lupau,o tinara interpreta a cintecului popular din Salaj,o fata ce continua ceea ce a inceput Sava Negrean Brudascu.
Aceasta melodie m-a facut sa vars o lacrima.
Tata a fost catana la Oradea Mare ,cum ne spunea el.
A fost pe urma concentrat, a facut razboiul.
Sigur a avut clop cu prima,fiindca a fost un barbat falos.
Ca mama au fost multe femei care si-au asteptat dragutu.
UNII S-AU INTORS, ALTII NU.
Tata s-a intors
Unele au asteptat,altele nu.
Mama a asteptat
Un text care spune foarte multe despre vremurile de altadata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu