luni, 12 aprilie 2021

EL sferturi mansa 2

SEMIFINALE

 Manchester United –Roma 
 Villarreal –Arsenal 

 SFERTURI mansa 2

echipa etapei

De Gea (Manchester United) - Schuurs (Ajax), Tuanzebe (Manchester United), Raul Albiol (Villarreal) - Saka (Arsenal), Pogba (Manchester United), Smith-Rowe (Arsenal), Calafiori (AS Roma) - Gerard Moreno (Villarreal), Dzeko (AS Roma), Lacazette (Arsenal).

15

 21.00: Villarreal –Dinamo Zagreb 2-1     Villarreal, 3–1

Villarreal:Gerónimo Rulli, Juan Foyth, Pau Torres, Raúl Albiol, Alfonso Pedraza (Alberto Moreno, min.90), Dani Parejo (Francis Coquelin, min.84), Etienne Capoue, Manu Trigueros (Moi Gómez, min.63), Samuel Chukwueze (Rubén Peña, min.90), Paco Alcácer (Alex Baena, min.90) , Gerard Moreno
Dinamo Zagreb:Dominik Livakovic, Stefan Ristovski (Petar Stojanovic, min.62), Rasmus Lauritsen, Kevin Theophile-Catherine (Dino Peric, min.82), Josko Gvardiol, Luka Ivanusec (Iyayi Atiemwen, min.76), Kristijan Jakic, Arijan Ademi (Josip Misic, min.82), Lovro Majer (Bartol Franjic, min.62), Mislav Orsic , Bruno Petkovic
stadionul:de La Ceramica
Goluri:Paco Alcácer (1-0, min. 36), Gerard Moreno (2-0, min. 43) , Mislav Orsic (2-1, min. 74)


21.00: Roma –Ajax Amsterdam 1-1         Roma, 3–2

goluri: 48′ Brobbey, 72′ Dzeko

Roma (3-4-2-1): Pau Lopez; Mancini, Cristante, Ibanez; Karsdorp, Diawara, Veretout, Calafiori (80′ Villar); Pellegrini, Mkhitaryan (87′ Pedro); Dzeko (80′ Mayoral). rezerve: Mirante, Fuzato,  Santon, Borja Perez, Ciervo, Morichelli, Darboe. A. Paulo Fonseca

Ajax(4-3-3): Stekelenburg; Klaiber (22′ Schuurs) (83′ Idrissi), J. Timber, Martinez, Tagliafico; Alvarez (70′ Kudus), Klaassen, Gravenberch; Antony (46′ Brobbey), Tadic, Neres (83′ Traorè).rezerve: Scherpen, Kotarski, Ekkelenkamp,Kasanwirjo, Q. Timber. A. Erik ten Hag

galbene: 43′ Ibanez, 67′ Veretout, 68′ Mancini, 78′ Dzeko, 86′ Cristante, 89′ Tagliafico, 92′ Martinez

21.00: Slavia Praga –Arsenal  0–4        Arsenal, 5–1

Slavia Praga: Kolar; Bah (Lingr, 46'), Holes, Zima, Boril (Dorley, 46'); Sevcík, Stanciu (Visinsky, 46'), Hromada (Masopust, 46'), Provod; Kuchta (Tecl, 71') , Olayinkaç

Arsenal: Leno; Chambers, Holding, Pablo Marí, Xhaka; Ceballos, Thomas Partey (Cédric Soares, 79'); Saka (Martinelli, 79'), Smith-Rowe (Elneny, 67'), Pépé (Balogun, 88'); Lacazette (Nketiah, 79')

Goluri: 0-1 Pépé (18'), 0-2 Lacazette (pen.) (21'), 0-3 Saka (25'), 0-4 Lacazette (77')

Árbitru: Cüneyt Çakir (Turcía). galbene: Hromada (20'), Olayinka (63'), Martinelli (82')

Eden Aréna. Praga

21.00: Manchester United –Granada 2-0           Manchester United, 4–0
Granada:Rui Silva, Dimitri Foulquier, Germán Sánchez, Jesús Vallejo, Carlos Neva, Kennedy, Yangel Herrera, Ángel Montoro, Maxime Gonalons, Darwin Machís , Roberto Soldado
Man.United:David De Gea, Aaron Wan-Bissaka, Víctor Lindelof, Axel Tuanzebe, Alex Telles, Bruno Fernandes, Fred, Nemanja Matic, Paul Pogba, Mason Greenwood ,Edinson Cavani
stadionul:Old Trafford
Goluri:Edinson Cavani (1-0, min. 6) , Jesús Vallejo (2-0, min. 90) pp

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu