miercuri, 4 martie 2020

Copa del Rey -semifinale

Semifinale

2-Granada CF: Rui Silva; Foulquier (Fede Vico, m.84), Víctor Díaz, Germán, Domingos Duarte, Carlos Neva (Antoñín, m.84); Gonalons, Yangel Herrera (Yan Eteki, m.60); Antonio Puertas, Machís  Carlos Fernández.
1-Athletic Club Bilbao: Unai Simón; Capa (Ibai, m.59), Yeray, Núñez, Íñigo Martínez, Yuri; San José (Aduriz, m.79), Vesga; Raúl García, Muniain (Sancet, m.92) , Williams.
Goluri: 1-0 (m.48) Carlos Fernández. 2-0 (m.76) Germán. 2-1, (m.81) Yuri.
Árbitru: Del Cerro Grande (C. Madrileño). galbene Germán (m.50) -- Yeray (m.40) , Vesga (m.73).
stadionul Nuevo Los Cármenes  Granada 20.799 spectatori


0-Mirandés- Limones, Alexander González (Carlos Julio min 60), Sergio, Odei, Franquesa, Malsa, Guridi, Álvaro Rey (Mario Barco min 81), Antonio Sánchez (Macos André min 71), Merquelanz, Matheus
1-Real Sociedad- Remiro, Zaldua, Aritz, Le Normand, Montreal, Merino, Zubeldia, Odegaard (Guevara min 88), Januzaj, Oyarzabal (Barrenetxea min 77), William José (Isak min 65)                       Gol- 0-1, m.39- Oyarzabal (p)                                                                                                                   Árbitru- Sánchez Martínez (comité murciano).
galbene Alexander González (min 30), Álvaro Rey (min 72) -- Monreal (min 31), William José (min 49), Januzaj (min 72)                                                                                                                             semifinala Copa del Rey  Eo de Anduva  5.800 spectatori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu