miercuri, 18 ianuarie 2017

Copa del Rey

SFERTURI DE FINALA-Mansa intii
19 oanuarie 2017
Atlético  19:15 Eibar 
R. Sociedad  21:15  Barcelona
Ora Spaniei
18 ianuarie 2017
 Alcorcón  0 - 2 Alavés
  AD ALCORCÓN: Dani Jiménez; Nelson, Elgezabal, Owona, Bellvís; Ivi, Toribio, Tropi, Martín Luque (Óscar Plano, min.61); Pablo Pérez (Álvaro Giménez, min.66) ,David Rodríguez (Kadir, min.74).
DEPORTIVO ALAVÉS: Ortolá; Femenía, Pantic, Feddal, Raúl García; Torres, Manu García, Krsticic (Camarasa, min.72), Katai (Ibai Gómez, min.87); Sobrino (Deyveron, min.79) , Christian Santos.
Goluri: 0-1, min.89, Ibai Gómez.0-2, min.90, Ibai Gómez.
Arbitru: Álvarez Izquierdo (C.Catalán). galbene Nelson (min.60) , David Rodríguez (min. 44)  eliminat Bellvís (min. 91) - Alcorcón, Manu García (min.39), Katai (min. 75) , Pantic (min.81) - Deportivo Alavés.                                                                                                                                      STADIONUL: Municipal Santo Domingo.
 Real Madrid  1 - 2  Celta
 1-Real Madrid: Casilla, Marcelo, Ramos, Varane, Danilo, Kroos, Modric, Casemiro, Asensio (Morata), Lucas (Kovacic), Ronaldo  rezerve: Navas, Nacho, Isco, Mejia, Benzema
Gol: Marcelo (69)
2-Celta Vigo: Alvarez, Jonny, Roncaglia, Mallo, Cabral, Bongonda, Hernandez, Diaz, Wass, Radoja, Aspas rezerve:Blanco, Gomez, Fontas, Gueye, Sisto, Guidetti, Rossi 
Goluri: Aspas (64), Jonny (70)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu