duminică, 30 august 2015

Satul

Am vazut mai multe postari pe facebook cu Salvati satul
Mi am pus niste intrebari
Satul trebuie salvat intr- adevar
Daca toti tinerii pleaca
Satele ramin pustii
In satul meu in urma cu un an sau doi intr in an s a nascut UN SINGUR COPIL.
In 1900 in satul meu s au nascut 80 de copii,in 1913 ,60,in 1946,42,9n 1954,33.
Un singur copil.
85 la suta dintre satele Romaniei presupun ca au curent electric.
In rest nimic.
Canalizare,nu.
Gaz metan,nu
Apa curenta ,nu.
Drumuri bune ,nu.
Ce vrem de la satul romanesc.

Gheorghiu Dej a avut un plan de electrificare a tarii si in citiva ani a electrificat tara.Nu el, poporul.
Ceausescu a construit blocuri.Daca poporul nu construia blocuri pe vremea lui Ceausescu cei de la oras nu aveau unde sa stea azi.90 la suta stau in blocurile construite de Ceausescu.

Stiti de un plan pentru Satul romanesc la nivelul intregii tari.
Eu nu stiu despre un asemenea plan.
Cred ca exista un plan.
Lasati i pe toti sa plece
Sa ramina satele pustii.

Daca tara ar avea oameni dedicati tarii are fi un Plan de dezvoltare al satului romanesc,de inflorire a lui de risicarea standardului de viata la tara,de civilizarea satului.Asta inseamna canalizare,gaz metan,drumuri bune,apa curenta.

Satelit,internet,telefon exista datorita electrificarii facuta de Gheorghiu Dej.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu