duminică, 26 aprilie 2015

Ce frumoasa e viata

Pentru mindre si iubit
Doamne, cite am patimit
Am umblat cit o fost satu
De la un capat la altu
Pentru otira de iubit
Multe garduri am sarit
Si de spini si de nuiele
Pentru mindre frumusele

Dupa o zi de cosit
Nu- mi pasa ca -s obosit
Ma spalam,ma primeneam
Si pa la mindre plecam
Cind iesa luna pa cer
Eu parca prindeam puteri
Ca mitu saream pa gard
Fara ceama ca -m sa cad

Nu era in sat o casa
Fara o fata frumoasa
De orice eram in stare
Saream gard si mic si mare
De nuiele, spini ori drod
Le saream ca un narod

De grabit si de dor mult
In gard camesa mi- am rupt
Si un ciine m-o muscat
Si in spini m-am inspinat

Cit adevar,citi n-am patit-o !

Florin Boila ,un tinar interpret de valoare si un cintec de succes

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu