vineri, 19 iulie 2013

Alte timpuri

asa a fost odata firicel de bob naut mi-a dat mama de tesut dar suveica s-a stricat itele s-au incurcat hai neicuta dragule si mi descurca itele c-a plecat maicuta in tirg si se- ntoarce in amurg se intoarce pe inserat si ma-ntreaba ce-am lucrat alearga neica de zor ca sa am la munca spor l-a neica meu m-a auzit si in graba a venit l-am chemat de ajutor el m-a sarutat cu dor neiculita stai pe loc nu ma prinde de mijloc pentru ite te-am chemat tu mai rau le-ai incurcat si in loc sa ma ajuti tu neicuta ma saruti firele s-au rupt de tot eu de ciuda nu mai pot si vazind ca s-anserat eu de plins m-am apucat fata mamii ce-ai facut cita pinza ai tesut n-am tesut maicuta mea ca mi-ai dat o treba grea tot mereu am incercat itele s-au incurcat l-am chemat pe ionel nu s-a priceput nici el pina cind m-oi marita am sa-nvat maicuta mea cine mai da de tesut cite fete tinere mai stiu cei ala razboi de tesut de dragoste stiu,nu-i o problema.sex,sex,sex peste tot hainele nu trebuiesc tesute se iau de la second hand la kilogram.purtam ce au purtat altii.gunoaiele de la altii. asa nu mai stim sa facem nimic UE ne-a trebuit ne-au pus pe butuci ne-au dus la sapa de lemn de ascultat aceasta melodie cintata de Irina Loghin si orchestrata de maestrul Gheorghe Zamfir daca fetele nu mai tes, oare stiu de Irina Loghin si Gheorghe Zamfir,au auzit de ei e o intrebare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu