marți, 16 aprilie 2013

Nici chiar asa

Am citit presa dupa Gyor-Oltchim
Nici chiar asa
Sa dai vina
Numai pe Bulatovic
De ce ca are numele care il are
Si am bulit-o
Bine ca nu pe Navarro care a aparat vreo 21 de mingi
Parerea mea
Toata echipa a fost de vina
Sa se desfiinteze
Nu-i nici un pacat
An de an ne-am pus sperante
In aceste fete
Ne-au facut de ris
La mondiale
La europene
La olimpiada au pierdut o calificare
S-au facut de tot risul
In declaratii dadeau totul
In teren erau catastrofe
Dracu stie cum pot cele din Norvegia,din Danemarca,mai nou din Muntenegru sa se mentina tot in frunte de ani si ani
Noi traim din amintiri
Ca am fost si noi odata cineva
lL fete nu prea am fost
Inafara de faptul ca am participat la toate mondialele
Nu am prea fost
Am fost la baieti dar din 1974 incoace
Nu mai suntem nimic
Nici nu participam
Acum de exemplu
In PCE din patru jocuri,le-am pierdut pe toate
Nici vorba de calificare
Belarus are un jucator Rudenka care ne-a batut in doua jocuri
In cele doua jocuri cu ei ne-a dat 21 de goluri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu