joi, 28 februarie 2013

Dusmanilor

Nu exista om pe lumea asta sa nu aiba dusmani.
Eu dusmanilor mei le zic ceea ce le zice si preotul Cristian Pomohaci

Doamne la dusmanii mei
Da-le Doamne
Ce si vor ei
Da le bani,da-le avere
Da mearga-n pamint cu ele
N-ar avea hazna de ele

Eu la nime rau nu vreu
Da multi ma vorbesc de rau
Unde merg si orice fac
De mine nu mai incap
Unde merg si sa ntilnesc
Tot de mine povestesc
Pe mine ma povestesc

Doamne la dusmanii mei
Da le Doamne
Ce si vor ei
Da le banii,da le avere
N ar ave hazna de ele
Da le bani,da le cu caru
Da sa-i mince tribunalu

Amin!

2 comentarii:

  1. Si cind m or duce la groapa
    Sa vina dusmanii roata
    Atunci or putea mai bine
    S-arunce cu pietre n -mine

    RăspundețiȘtergere
  2. esti bogat ori esti sarac
    le lasi toate s-ai plecat
    de ai bani ori n-ai nimic
    mergi asa cum ai venit

    eu chiar asa as vrea sa mearga toata lumea!
    cum a venit pe lumea asta!


    RăspundețiȘtergere