luni, 14 ianuarie 2013

Dedicatie

Un bun prieten,plecat din tara mi-a trimis  o scrisoare de Sfintul Ioan rugindu-ma sa ascult aceste melodii de ziua mea onomastica.Am primit-o doar acum.Asa e la noi,de sarbatori ,lumea e in concediu.
Trenule masina mica-Maria Tanase
Ionel ,Ionelule-Ioana Radu
Am crescut copil sarac-Mariana Draghicescu
Doamne nu ma-nbatrini-Dumitru Constantin
Ionel si Marioara-Maria Bararu
Sara buna bade Ioane-Dragan Muntean
Deschide bade fereastra-Mia Dan
Bade Ioane-Mariana Deac si Ionut Fulea
Ionel ,dragutul meu-Maria Bararu
Ia uitati-va feciori-Lucretia Ciobanu
Vine doru badelui-Olimpia Denes
Sapte saptamini in post-Petrica Moise
Io la mindra cind ma duc-Ovidiu Somes Purdea
Ma mir ce crede doru-Florica Bradu
Cine n-are dor pe vale-Gabriela Tuta
Doamne la dusmanii mei-Cristian Pomohaci
Da Doamne, sa mor cintind-Cornel Borza
De-oi muri s-am sa ma duc-Petrica Moise
Ii multumesc acestui prieten in primul rind pentru ca si-a amintit si nu a uitat frumoasa noastra muzica traditionala.
In al doilea rind pentru ca mi-a citit materialele si a tras concluzia ca sunt impotriva manelelor.
Ii multumrsc ca ma citeste si a stiut sa mi dedice ceea ce mi place
Ar mai fi multe de spus dar ma opresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu