Sosirea jucătorului de fotbal columbian James Rodriguez la Real Madrid,
în Spania, a creat un fenomen de marketing sportiv. T-shirt-uri cu numărul 10 și numele James au fost atât de populare încât, în conformitate cu compania Euroméricas Sport Marketing, citata de diferite surse mass-media din lume, fanii si-au plasat deja comenzi pentru mai mult de 350.000 tricouri în doar 48 ore,
reprezentând aproximativ 33.7 milioane de euro.
Fiecare tricou costa 97 de euro, astfel încât vânzările depășesc cu mult 33.700.000 euro. Se pretinde că profiturile sunt distribuite 30 la sută la club ", iar
restul sunt colectate
de către Adidas". Dacă cifrele sunt adevărate, Real Madrid a recuperat 10,110,000 de euro din cei 80 plătiti la semnare pentru jucător, la rata de cereri de cumpărare on-line de 7291 de bucăți pe oră.
Potrivit ziarului "Ca"
din Spania, în magazinul de la stadionul Santiago Bernabeu s-au vândut aproape o mie de tricouri pe oră, în prima zi, cea mai mare parte a achizițiilor pe piața din Asia au fost realizate online. și Columbia este mare consumatoare de produse, legate de Real Madrid.
Acest fenomen este rezultatul strategiei de la clubul din Madrid pentru a promova , pe de o parte, "Jamesmanía", care va câștiga fani din intreaga lume, iar sloganul "James Columbia "este de
a avea un impact pe piața columbiana. Jucători,
cum ar fi David
Beckham , Luis Figo, Zinedine Zidane au avut vanzari record la sosirea lor la Real Madrid. Se poate prezice că James, care a semnat pentru șase sezoane, va deveni un jucător care v-a sparge toate recordurile de vanzari.
Pentru moment, jucătorul care generează un impact mai mare în termeni de vânzări este portughezul Cristiano Ronaldo, care de la sosirea sa la Real Madrid a generat mai mult de un milion de tricouri vândute. Cu toate acestea, James T "de
astăzi este cea mai
buna haina de vânzare în toată Europa și a devenit cel mai vândut produs pe oră din istoria clubului."
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu